מבוכה בבני ברק: רגע לפני הסרת הלוט – השלט נעלם

    גורמים שהשתלטו על השטח, לא ראו בעין טובה את העובדה שהעירייה הולכת להשקיע בשטח ולבנות בו בתי ספר וגנים
    דוד לזר 2 Comment on מבוכה בבני ברק: רגע לפני הסרת הלוט – השלט נעלם

    הבוקר התקיים בבני ברק ביקור חגיגי של סמנכ"ל משרד החינוך ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך תמיר בן משה, לצד מנהלת המחוז חיה שיטאי • אלא שמשהו חשוב בביקור – השתבש

    גורמים שהשתלטו על השטח, לא ראו בעין טובה את העובדה שהעירייה הולכת להשקיע בשטח ולבנות בו בתי ספר וגנים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) התקיים בבני ברק ביקור חגיגי של סמנכ"ל משרד החינוך ומנהל מינהל הפיתוח במשרד החינוך תמיר בן משה, לצד מנהלת המחוז חיה שיטאי.

    בביקור השתתפו ראש העיר זייברט וחברי המועצה השונים, ומטרתו הייתה להציג לסמנכ"ל המשרד את ההתפתחות במבני הציבור ובתי הספר בעיר לצד הצרכים המיוחדים והצורך בבניית עשרות כיתות חינוך ושיפוצי מבנים בבתי הספר ומוסדות החינוך בעיר. לצד ארוחת צהריים חגיגית באודיטוריום משואות.

    על מנת לכבד את הביקור, היה אמור להתקיים טקס הסרת הלוט, במתחם ענק ברחוב הקישון בעיר, שם צפויה להיבנות קרית חינוך חדשה, לצורך כך הוכן מבעוד מועד שלט ענק המכוסה בלוט שחור, המבשר לציבור כי "כאן ייבנו 6 בתי ספר, 24 גנים, ומבני ציבור, על ידי העירייה ומשרד החינוך".

    בני ברק

    אולם להפתעת המשלחת שהגיעה לטקס, השלט נעלם. ובמקום נוצרה אי נעימות, לאחר שהצלמים כבר עמדו בהיכון לקראת הסרת הלוט.

    בעיריית בני ברק מסבירים כי "גורמים שהשתלטו על השטח, לא ראו בעין טובה את העובדה שהעירייה הולכת להשקיע בשטח ולבנות בו בתי ספר וגנים, ולמרות שהעניין נידון בבית המשפט, הם פעלו בבריונות והסירו את השלט המבשר לציבור על הבנייה שאמורה להיות במקום".

    בעירייה הוסיפו כי ינקטו ביד קשה כנגד הפולשים ששוהים במקום, ועושים דין לעצמם תוך כדי השחתת רכוש עירוני. "בימים הקרובים נגדר את השטח, וניקח את העניינים לידיים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא הבנתי.
      שטח שנידון בבית המשפט?
      אז איך העיריה יכולה לומר שכאן יבנה. שיחכו להכרעת בית המשפט

    2. 1

      לתשומת לב עיריית בני ברק ! משפחתנו ביקרה בשבת בעיר . הלכנו לטייל ועלינו לגן הבנים. פתאום נחנקנו מהעשן שאפף אותנו. מדובר בעשן שיוצא מגנרטור ברח' שמעיה למרגלות הגינה. אחד מבני המשפחה סבל מקוצר נשימה קשה במשך שעתיים לאחר האירוע. כל שעליכם לעשות הוא להתקין ארובה גבוהה. מהר. לפני שמישהו יתבע אתכם בתביעה יצוגית על זיהום וכו' וכו' בגובה עשרות מליוני שקלים.